.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جذب نشدن اعتبارهای عمرانی در وزارت کشور


عضو کمیسیون عمران مجلس از حضور وزیر کشور در این کمیسیون در روز سه‌شنبه (26بهمن) خبر داد و خواستار پاسخگویی وزیر کشور درباره عدم جذب اعتبارات عمرانی این وزارتخانه از محل فروش سهام شرکت‌های دولتی شد.

" مهرداد بائوج لاهوتی" با بیان این که پنج هزار میلیارد تومان از محل فروش سهام شرکت های دولتی به بخش خصوصی، به سه وزارتخانه راه و ترابری، کشور و آموزش و پرورش اختصاص داده می شود، گفت: از این مقدار اعتبار، 1700 میلیارد تومان، به منظور توسعه طرح های عمرانی به وزارت کشور پرداخت می شود.

لاهوتی تصریح کرد: اختصاص اعتبار به وزارت کشور برای تأمین هزینه پروژه های این وزارتخانه در حالی صورت می گیرد که تاکنون وزیر کشور برای جذب این اعتبارها اقدامی نکرده است.

وضعیت نامطلوب حمل و نقل درون شهری

وی با تأکید بر این که بخش حمل و نقل درون شهری کشور، در وضعیت مطلوبی نیست، افزود: وجود مشکلات فراوان در ناوگان حمل و نقل شهری و نیاز جدی این ناوگان به تزریق اعتبارات، عملکرد وزارت کشور را درباره دریافت نکردن اعتبارات حاصل از فروش شرکت های دولتی، با ابهام و سئوال روبه رو می کند.

نماینده مردم لنگرود، عدم پیگیری وزارت کشور را برای دریافت این اعتبارها ناموجه خواند و تأکید کرد: با توجه به این که وزارت کشور در پرداخت اعتبارهای مترو و اتوبوسرانی، اهمال کرده است؛ وزیر کشور باید با جدیت در برابر سئوال نمایندگان پاسخگو باشد.

طبق برنامه هفتگی کمیسیون عمران، وزیر کشور روز سه شنبه برای پاسخگویی به سئوال چهار نماینده، حاضر می شود./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.